Sklep

AG NEOVO Monitor 55 cali QM-55

AG NEOVO Monitor 55 cali QM-55 24/7 LED VA 4K 350cd/m2 4000:1 2xHDMI DVI-D VGA USB GŁOŚNIK RJ45, czarny. Monitor QM-55 czarny 54.6 caliMonitory 4K UHD z serii QM w wielkościach 43, 55, 65, 75, 86..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Brandcasting na przykładzie re

Brandcasting na przykładzie reklamy natywnej i advertorialu. Teoria i badania. CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1.    Definicja ..

Podobne Zobacz Kup Teraz

AG NEOVO Monitor 55 cali QM-55

AG NEOVO Monitor 55 cali QM-55 24/7 LED VA 4K 350cd/m2 4000:1 2xHDMI DVI-D VGA USB GŁOŚNIK RJ45, czarny. Monitor QM-55 czarny 54.6 caliMonitory 4K UHD z serii QM w wielkościach 43, 55, 65, 75, 86..

Podobne Zobacz Kup Teraz

AG NEOVO Monitor 55 cali QM-55

AG NEOVO Monitor 55 cali QM-55 24/7 LED VA 4K 350cd/m2 4000:1 2xHDMI DVI-D VGA USB GŁOŚNIK RJ45, czarny. Monitor QM-55 czarny 54.6 caliMonitory 4K UHD z serii QM w wielkościach 43, 55, 65, 75, 86..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Reklama. Aspekty prawne. Nowe

Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania. Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m...

Podobne Zobacz Kup Teraz

Kiedy budzi się namiętność N

Kiedy budzi się namiętność Nikt się nie dowie. Seria: Gorący Romans Duo. GR.1264ACharlene Sands - Kiedy budzi się namiętność (Craving a Real Texan)Harper bierze ud..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Brandcasting na przykładzie re

Brandcasting na przykładzie reklamy natywnej i advertorialu. Teoria i badania. CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1.    Definicja ..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Opowieści pełne emocji

Opowieści pełne emocji. Oto wspaniałe i zabawne opowiadania, dzięki którym dzieci nauczą się rozpoznawać i nazywać..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Niewerbalna komunikacja w rekl

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przed..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Projektowanie komunikacji vol.

Projektowanie komunikacji vol. 2. Projektowanie komunikacji vol. 2 to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytut..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Kobiety do czytania

Kobiety do czytania. Szkice o prozie Dużym atutem Kobiet do czytania jest łączenie opowieści o konkretnych teks..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Lokowanie idei w reklamie

Lokowanie idei w reklamie. Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna kons..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Kwalifikacja PGF.07. Podstawy

Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2. Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklami..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Kredyt hipoteczny Komentarz

Kredyt hipoteczny Komentarz. Książka zawiera kompleksową analizę ustawy o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośr..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Powrót Mrocznego Rycerza. Złot

Powrót Mrocznego Rycerza. Złote dziecko. Powrót do stworzonego przez Franka Millera uniwersum Mrocznego Rycerza! Od wydarzeń opisan..

Podobne Zobacz Kup Teraz

(Nie) oceniaj książki po okład

(Nie) oceniaj książki po okładce. Teksty na okładkach publikacji popularnonaukowych. Funkcje, jakie okładce nadano, poza tą prymarną, ochronną, są wielorakie i wielowymiarowe...

Podobne Zobacz Kup Teraz

Skradziona kultura. Jak Zachód

Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną. W książce przedstawiono problem przywłaszczenia kulturowego, czyli wykorzystywania cudzego..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Wykonywanie przekazu reklamowe

Wykonywanie przekazu reklamowego. PGF.07. cz. 1. Podręcznik przedstawia zagadnienia bhp, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pracy w za..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Google Analytics dla marketing

Google Analytics dla marketingowców. Analiza. Podstawa działań onlineCzasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wys..

Podobne Zobacz Kup Teraz

React. Wstęp do programowania

React. Wstęp do programowania. Reaguj z Reactem! Poznaj React od podszewki Naucz się stosować tę bibliotekę w praktyce Tw..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Wprowadzenie do psychologii. S

Wprowadzenie do psychologii. Seria: Krótkie wykłady z psychologii. Jeżeli nie jesteś psychologiem, a interesujesz się psychologią, zwłaszcza zaś, jeśli zaczy..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Angielski w marketingu, promoc

Angielski w marketingu, promocji i reklamie. Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create. Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawod..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Ogilvy o reklamie w epoce cyfr

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej. David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy w..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Interdyscyplinarność w naukach

Interdyscyplinarność w naukach ekonomicznych. Zastosowanie metod i technik neuronauki poznawczej oraz modeli kognitywistyki. Przyczyny zjawisk ekonomicznych są złożone i niejednorodne. Dlatego konstruując modele tak..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Świat sprzed #MeToo

Świat sprzed #MeToo. 100 szokujących scen traktowania kobiet od połowy XX wieku: w reklamie, filmie, komiksach,..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Symboliczne stanowienie władzy

Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach. Jeszcze 15 lat temu dyskusja o stanowieniu władzy w organizacji nie miała w Polsce zbyt wi..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Sprzedaż produktów i usług rek

Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik. Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż..

Podobne Zobacz Kup Teraz
No brand
Oświęcimki Podobne : Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Miles Young - 1180109
22.42 zł

Oświęcimki

Oświęcimki. Zbiór krótkich opowiadań, impresji, spostrzeżeń, które można nazwać powidokami wojny i Hol..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Idee, wartości, słowa w życiu

Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie. Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zaj..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Muzyka. Klucz do muzyki 7. Szk

Muzyka. Klucz do muzyki 7. Szkoła podstawowa. Podręcznik. W podręczniku do klasy 7 znalazły się zupełnie nowe teksty, ilustracje, piosenki i utwory ..

Podobne Zobacz Kup Teraz

Podobne : Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Miles Young - 1180109

Wyszukiwana fraza to Podobne : Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Miles Young - 1180109. Zobacz oferty na naszej stronie z kilkuset sklepów internetowych oraz z aukcji allegro. Porównaj ceny, sprawdź opinie i koszty wysyłki.

Podobne : Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Miles Young - 1180109 - Sklepy online oraz aukcje interntowe. Sprawdź cenę i opinie.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!