Sklep

Alle > Książki > Polityka > Media, dziennikarstwo >

Brandcasting na przykładzie reklamy natywnej i advertorialu. Teoria i badaniaSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 35.92 zł
Następne Mózg odporny na stres
Opis :

CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1.    Definicja brandcastingu 1.2.    Wybrane teorie społeczne w opisie brandcastingu – konceptualizacja władzy i oporu 1.2.1. Władza jako „zarządzanie możliwościami” konsumenta 1.2.2. Opór i „strategiczne gry wolności” 1.2.3..


Gniazdo pojedyncze Schneider Sedna SDN2800123 z uziemieniem z przesłonami kremowe - wysyłka w 24h
Gniazdo pojedyncze S
Magformers Creator 60 elementów
Magformers Creator 6
Genesis Głośniki 2.1 Helium 600 RMS 60 W (pilot na kablu)
Genesis Głośniki 2.1
Ramka podwójna Schneider Sedna Elements SDD370802 szczotkowane aluminium Design & Elements
Ramka podwójna Schne
Gniazdo pojedyncze Schneider Sedna SDN3000170 z uziemieniem schuko z przesłonami grafitowe - wysyłka w 24h
Gniazdo pojedyncze S
Whirlpool Płyta gazowa AKM268IX
Whirlpool Płyta gazo

CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1.    Definicja brandcastingu 1.2.    Wybrane teorie społeczne w opisie brandcastingu – konceptualizacja władzy i oporu 1.2.1. Władza jako „zarządzanie możliwościami” konsumenta 1.2.2. Opór i „strategiczne gry wolnoś

Brandcasting na przykładzie reklamy natywnej i advertorialu. Teoria i badania

Opis: CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1.    Definicja brandcastingu 1.2.    Wybrane teorie społeczne w opisie brandcastingu – konceptualizacja władzy i oporu 1.2.1. Władza jako „zarządzanie możliwościami” konsumenta 1.2.2. Opór i „strategiczne gry wolności” 1.2.3. W kierunku equilibrium 1.3. Społeczny kontekst rozwoju brandcastingu 1.4. Socjotechniki brandcastingu i ich skuteczność 1.4.1. Hybrydyzacja medialnych form i treści 1.4.2. Miękkie strategie pull i skuteczność oddziaływania Rozdział 2. Brandcasting – cechy procesu 2.1. Niewidoczność nadawcy 2.2. Zdystansowanie odbiorcy 2.3. „Reżim zaangażowania” 2.4. Interaktywność i dialogiczność 2.5. Autentyczność narracji 2.6. Nietypowość dyskursu 2.7. Wiarygodność dyskursu 2.8. Marka – nieunikniona, ale mało widoczna Rozdział 3. Techniki brandcastingu 3.1. Advertainment i lokowanie produktu 3.2. Branded entertainment 3.3. Branded content 3.4. Reklama natywna 3.5. Typy reklamy natywnej 3.6. Advertorial CZĘŚĆ II BRANDCASTING – BADANIA Rozdział 4. Dotychczasowe badania technik brandcastingu 4.1. Opinie o reklamie natywnej 4.1.2. Opinie o reklamie natywnej porównywanej z internetową reklamą banerową (rb) 4.1.3. Opinie o medium, w którym publikowane są reklamy natywne 4.2. Czynniki skuteczności reklamy natywnej 4.2.1. Rozpoznanie reklamy natywnej jako tekstu perswazyjnego 4.2.2. Brandcasting na przykładzie reklamy natywnej i advertorialu. Teoria i badania jest dostępny w sprzedaży w kategorii książki > polityka > media, dziennikarstwo w cenie 35 zł i 92 gr (trzydzieści pięć złoych i dziewięćdziesiąt dwa groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 521552. Następna oferta to Mózg odporny na stres. Tą ofertę wyświetlono dwadzieścia siedem razy.
Numer dostawcy41988
ID33cf5241-8b5a-4548-87a1-b13d88dd2945
Ostatnia zmiana1675122762106
WalutaPLN
Dostępnośćin stock
Stannew
KategoriaKsiążki > Polityka > Media, dziennikarstwo
Numer produktu521552
Wyświetleń27
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
gtin9788382880359
shipping_price11.90
shipping_countryPL
transit_time_label1-3 dni
shipping_serviceExpress
autorAneta Duda
brandKUL
shipping_labelGLS
google_product_category784
handling_time_label1 dnień
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Handling_time_label sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Handling_time_label na sprzedaż w ketegorii Książki > Polityka > Media, dziennikarstwo. możesz zakupić tą ofertę w cenie 35.92 złotych [$8 dolarów] [€8 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!