Sklep

Alle > Książki > Humanistyka > Badania interdyscyplinarne >

Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowaniaSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 41.29 zł
Następne Wybrane baśnie polskie i europejskie
Opis :

Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czterech różniących się w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Pi..


Domowe sposoby eliminujące zakwaszenie organizmu
Domowe sposoby elimi
Paradi - Sukienka damska, wyrazisty róż
Paradi - Sukienka da
Wakacje 2022
Wakacje 2022
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych
Jak dbać o wizerunek
Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych
Wizerunek miasta w a
Passionata - Damski biustonosz z fiszbinami – wyściełany – Sun, czarny
Passionata - Damski

Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań,  w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czterech różniących się w opiniach felietonistów (Krzysztofa V

Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

Opis: Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czterech różniących się w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy, Szymona Hołowni), a następnie określało ich cechy wizerunkowe oraz wypisywało te fragmenty, które stały się podstawą do przypisania wskazanych epitetów. Analiza odpowiedzi pozwoliła zdefiniować cechy wizerunku komunikowanego językowo i utworzyć katalog wykładników tych cech. To pierwszy, a zarazem jedyny taki katalog powstały na bazie empirycznych danych, przydatnych nie tylko do działań badawczych, lecz także do praktycznego projektowania komunikacji wizerunkowej. Publikacja jest nowatorska ima charakter pionierski. [...] Konstruktywistyczna koncepcja trzech rzeczywistości, która stanowi inspirację dla autorki, wskazuje/potwierdza dwa akty: komunikowanie własnego wizerunku przez autora i kreowanie wizerunku autora przez odbiorcę/interpretatora. Autorka koncentruje się na tym drugim. [...] Monografia może trafić do językoznawców, medioznawców, mediolingwistów, komunikologów, zarówno specjalistów, jak i adeptów tych dziedzin. Powinna dać do myślenia czynnym dziennikarzom, uświadamiając im kreacyjną rolę odbiorcy. Z recenzji prof. dr hab. Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania jest dostępny w sprzedaży w kategorii książki > humanistyka > badania interdyscyplinarne w cenie 41 zł i 29 gr (czterdzieści jeden złoych i dwadzieścia dziewięć groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 710409. Następna oferta to Wybrane baśnie polskie i europejskie. Tą ofertę wyświetlono szesnaście razy.
Numer dostawcy41985
ID71c6ee56-7f4d-4a6b-88a2-89f03b655b2e
Ostatnia zmiana1675121859559
WalutaPLN
Dostępnośćin stock
Stannew
KategoriaKsiążki > Humanistyka > Badania interdyscyplinarne
Numer produktu710409
Wyświetleń16
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
gtin9788381424103
autorAnna Barańska-Szmitko
shipping_price11.90
shipping_countryPL
transit_time_label1-3 dni
brand
shipping_serviceExpress
shipping_labelGLS
google_product_category784
handling_time_label1-3 dni
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Handling_time_label sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Handling_time_label na sprzedaż w ketegorii Książki > Humanistyka > Badania interdyscyplinarne. możesz zakupić tą ofertę w cenie 41.29 złotych [$9 dolarów] [€9 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!