Sklep

Alle > Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka

Theory of tourism and tourism managementSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 65.00 zł
Następne Die Umsegelung der Welt
Opis :

This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenom..


Operator Theory, Function Spaces, and Applications
Operator Theory, Fun
Game Theory in Jurisprudence
Game Theory in Juris
Dance [and] Theory
Dance [and] Theory
Managing Asian Destinations
Managing Asian Desti
The Theory of the Top. Volume I
The Theory of the To
The Structure of the Real Line
The Structure of the

This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring,  organization touring,  rendering services and creating material base for tourism,  as well as four functionally different manageri

Theory of tourism and tourism management

Opis: This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena.This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned tourism phenomena. In this book tourism reality's phenomena are seen from many sides: as processes, as defined elements of the tourism reality, as showing the essence of culture or artistry of tourism management, as well as the world of definitions showing the essence of the results in every element of tourism phenomena.The main subject of dr. Tadeusz Chudoba educational activity has been anatomy of tourism phenomena, tourism marketing and tourism management. Currently he works in College of Tourism and Foreign Languages, but also in Tourism and Recreation Institute within Warsaw Marie Curie University. Living in Sweden he was lecturer in tourism marketing. He had guest lectures in four universities in the USA; Las Vegas, Niagara Falls, East Lansing and Logan as well as in Lillehammer in Norway and in Breda in the Netherlands. The Author of this book has been working as a lecturer or researcher in Tourism Institute and in several other schools of higher education since 1967. The author would appreciate your opinion about the book. If you would like to express your remarks regarding the publication or establish scientific relations please write to dr. Tadeusz Chudoba by e-mail at krzysztof-chudoba@o2.pl Theory of tourism and tourism management jest dostępny w sprzedaży w kategorii księgarnia ( E-booki ) [ E-Beletrystyka ] w cenie 65 zł i 00 gr (sześćdziesiąt pięć złoych i zero groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 2699898. Następna oferta to Die Umsegelung der Welt. Tą ofertę wyświetlono trzy razy.
Numer dostawcy44084
IDf476bb47-152f-485d-b1d8-ed94d1e2a6ed
Ostatnia zmiana1675140791773
WalutaPLN
Dostępność1
KategoriaKsięgarnia/E-booki/E-Beletrystyka
Numer produktu2699898
Wyświetleń3
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
FormatPDF
ISBN978-83-7941-556-4
AutorTadeusz Chudoba
Rok wydania2010
WydawnictwoCeDeWu
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Wydawnictwo sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Wydawnictwo na sprzedaż w ketegorii Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka. możesz zakupić tą ofertę w cenie 65.00 złotych [$14 dolarów] [€14 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!