Sklep

Alle > Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)Sklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 15.36 zł
Następne Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji
Opis :

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world..


Socio-Economic Development
Socio-Economic Devel
Capability Management in Digital Enterprises
Capability Managemen
Front-end Development with ASP.NET Core, Angular, and Bootstrap
Front-end Developmen
The innovative paradigm of agricultural land utilization development under the decentralization
The innovative parad
Institutions and Comparative Economic Development
Institutions and Com
Decentralisation and Regional Development
Decentralisation and

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)
From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in   a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

Opis: The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007. "The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)" is divided into three chapters: 1.The Basic Concepts of Advertising ( theory and history of advertising), 2.The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns ( brief history of the ""Coke"" Company and the Coca-Cola Advertising Campaigns including the case of changing the national symbols such as Santa Claus), 3.The Discourse Analysis and Advertising (the language analysis in advertising campaigns, the language of advertising). "Welcome to the Coke Side of Life" Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007) Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy, ma wpływ na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a - C o l a. Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007. "Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)" składa się z trzech części: 1.Podstawowe zagadnienia reklamy ( teoria, historia reklamy), 2.Rozwój kampanii reklamowych firmy Coca-Cola ( historia i rozwój kampanii reklamowych Coca-Coli, wpływ kampanii reklamowych firmy Coca-Cola na zmianę postrzegania symboli narodowych), 3.Analiza treści językowej w reklamie (analiza języka reklamy i kampanii reklamowych). "Witaj po radosnej stronie życia" The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007) jest dostępny w sprzedaży w kategorii księgarnia ( E-booki ) [ E-Beletrystyka ] w cenie 15 zł i 36 gr (piętnaście złoych i trzydzieści sześć groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 2546821. Następna oferta to Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji. Tą ofertę wyświetlono jedenaście razy.
Numer dostawcy44084
ID677f30dc-523a-4a7a-bcff-171e123ef357
Ostatnia zmiana1675140794002
WalutaPLN
Dostępność1
KategoriaKsięgarnia/E-booki/E-Beletrystyka
Numer produktu2546821
Wyświetleń11
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
WydawnictwoWydawnictwo e-bookowo
FormatPDF
ISBN978-83-61184-69-0
AutorAleksandra Kulawik
Rok wydania2009
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Rok wydania sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Rok wydania na sprzedaż w ketegorii Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka. możesz zakupić tą ofertę w cenie 15.36 złotych [$3 dolarów] [€3 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!