Sklep

Alle > Biznes, firma, inwestycje >

Targi w gospodarce rynkowejSklep cena Edu-Libri

Producent Edu-Libri
Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 40.01 zł
Następne Synapsy Marii H.
Opis :

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeci..


Przedsiębiorstwa państwowe we współczesnej gospodarce
Przedsiębiorstwa pań
Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce
Usługi profesjonalne
Odpady Komunalne
Odpady Komunalne
Sektor wiedzy w rozwoju gospodarki
Sektor wiedzy w rozw
Przegląd Prawa i Administracji CIII. Przedsiębiorca w społecznej gospodarce rynkowej. Trybunały, sądy, wolność gospodarcza
Przegląd Prawa i Adm
Przedsiębiorstwa państwowe we współczesnej gospodarce
Przedsiębiorstwa pań

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego,  a także strategicznego źródła informacji o partnerach,  sprzymierzeńcach,  konkurentach,  a nawet potencjalny

Targi w gospodarce rynkowej

Opis: Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarczyć informacji niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach. Książka składa się z dwóch części. Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów dotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce uczestników rynku targowego oraz długofalowym kierunkom przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targów w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej. Druga część monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych struktur polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchię miejskich ośrodków targowych. Opracowanie jest efektem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich studiów oraz analiz w ramach programu badań statutowych UEK. Targi w gospodarce rynkowej jest dostępny w sprzedaży w kategorii biznes, firma, inwestycje w cenie 40 zł i 01 gr (czterdzieści złoych i jeden groszy), Marka tego produktu to Edu-Libri. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 1102456. Następna oferta to Synapsy Marii H.. Tą ofertę wyświetlono siedem razy.
Numer dostawcy31945
ID06a3078a-d182-45c8-99d3-9ec5ff470e9e
Ostatnia zmiana1675129439302
WalutaPLN
Isbn978-836-380-454-1
KategoriaBiznes, firma, inwestycje
Numer produktu1102456
Wyświetleń7
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
languagepolski
tagebook
taggospodarka rynkowa
formatspdf, epub, mobi
tagkomunikacja marketingowa
tagrelacje z klientami
protectionTypeLEGIMI
tagfirma
filesCount3 (epub, mobi, pdf)
tagbadanie rynku
tagpozyskiwanie klientów
authorspraca zbiorowa
tagprzedsiębiorstwo
tagmetody marketingowe
sectionebook
originalPrice40.01
tagtargi handlowe
isPromono
ProgramNamePublio
filesSizeepub 2,90 / mobi 7,88 / pdf 7,57
ProducentEdu-Libri
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

FilesSize sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie FilesSize na sprzedaż w ketegorii Biznes, firma, inwestycje. możesz zakupić tą ofertę w cenie 40.01 złotych [$9 dolarów] [€8 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!