Sklep

Alle > Księgarnia > E-booki > E-poradniki

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku.Sklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 49.90 zł
Następne The Venusian Trilogy / From Venus I Came
Opis :

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowe..


Strategia Umami Aga Szóstek
Strategia Umami Aga
Trampki Strategia  Talonmarcha35
Trampki Strategia T
Czółenka Strategia  BP55
Czółenka Strategia
Trampki Strategia  Accollato  Zip  Tacco 90
Trampki Strategia A
Strategia postępowania z dziećmi z autyzmem
Strategia postępowan
Trampki Strategia  Scollo Quadro Tacco80
Trampki Strategia S

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku,  potrzebujesz strategii doświadczeń.
Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy,  ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej,  w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku.

Opis: Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć. Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:  (a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci;  (b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;  (c) zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;  (d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz  (e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów. Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów   Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić. Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku. jest dostępny w sprzedaży w kategorii księgarnia ( E-booki ) [ E-poradniki ] w cenie 49 zł i 90 gr (czterdzieści dziewięć złoych i dziewięćdziesiąt groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 2519804. Następna oferta to The Venusian Trilogy / From Venus I Came. Tą ofertę wyświetlono siedem razy.
Numer dostawcy44084
ID4e9bad1a-e02e-4e36-8b75-83249399dd08
Ostatnia zmiana1675140789597
WalutaPLN
Dostępność1
KategoriaKsięgarnia/E-booki/E-poradniki
Numer produktu2519804
Wyświetleń7
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
WydawnictwoMT Biznes
ISBN978-83-8231-185-3
Rok wydania2022
FormatEPUB, MOBI(Kindle)
Abonament6.99
AutorSzóstek Aga
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Autor sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Autor na sprzedaż w ketegorii Księgarnia > E-booki > E-poradniki. możesz zakupić tą ofertę w cenie 49.90 złotych [$11 dolarów] [€10 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!