Alle > Książki > Czasopisma > Przyrodnicze i naukowe > Reports on Mathematical Physics >

Reports on Mathematical Physics 76 1 2015 PergamonSklep cena

Następne Dlaczego on mnie nie słucha

Reports on Mathematical Physics publish papers in theoretical physics which present a rigorous mathematical approach to problems of quantum and classical mechanics and field theories, relativity and gravitation, statistical physics, thermodynamics, mathematical foundations of physical theories,..

Stochastic Narrow Escape in Molecular and Cellular Biology
Stochastic Narrow Es
The Praxis of Indirect Reports
The Praxis of Indire
Dynamical Systems, Bifurcation Analysis and Applications
Dynamical Systems, B
Mathematical Problem Solving
Mathematical Problem
Mathematics, Education, and Other Endangered Species
Mathematics, Educati
Scaling Limits in Statistical Mechanics and Microstructures in Continuum Mechanics
Scaling Limits in St

Reports on Mathematical Physics publish papers in theoretical physics which present a rigorous mathematical approach to problems of quantum and classical mechanics and field theories,  relativity and gravitation,  statistical physics,  thermodynamics,  mathematical foundations of physical

Reports on Mathematical Physics 76 1 2015 Pergamon

Opis: Reports on Mathematical Physics publish papers in theoretical physics which present a rigorous mathematical approach to problems of quantum and classical mechanics and field theories, relativity and gravitation, statistical physics, thermodynamics, mathematical foundations of physical theories, etc. Preferred are papers using modern methods of functional analysis, probability theory, differential geometry, algebra and mathematical logic. Papers without direct connection with physics will not be accepted. Manuscripts should be concise, but possibly complete in presentation and discussion, to be comprehensible not only for mathematicians, but also for mathematically oriented theoretical physicists. All papers should describe original work and be written in English. Reports on Mathematical Physics 76 1 2015 Pergamon jest dostępny w sprzedaży w kategorii książki > czasopisma > przyrodnicze i naukowe > reports on mathematical physics w cenie 515 zł i 42 gr (pięćset piętnaście złoych i czterdzieści dwa groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 736271. Następna oferta to Dlaczego on mnie nie słucha. Tą ofertę wyświetlono siedem razy.
Numer dostawcy41984
ID7996d09a-806d-4b99-bf7a-c659d60eb8f3
Ostatnia zmiana1675120129898
KategoriaKsiążki > Czasopisma > Przyrodnicze i naukowe > Reports on Mathematical Physics
brandPWN
shipping_price11.90
shipping_countryPL
transit_time_label1-3 dni
gtin9770034487399
shipping_serviceExpress
shipping_labelGLS
google_product_category784
handling_time_label1-3 dni

Etui Matowe Czarne do REALME C

Etui Matowe Czarne do REALME C11 2021 Modne Wzory.  Etui Matowe Czarne do REALME C11 2021 Modne Wzory PlatniumCase ✨ Matowe Etui Smooth Dedy..

Duże Krótkie Spodenki Damskie

Duże Krótkie Spodenki Damskie Rybaczki 839-1 5XL.  Krótkie Spodenki Rybaczki Damskie Bawełniane 3/4 ze Ściągaczem ... to idealne rozwiązani..

Sinsay - Spodnie dresowe jogge

Sinsay - Spodnie dresowe jogger NASA - Szary. Spodnie dresowe jogger NASA..

VB-369 biustonosz semi-soft pó

VB-369 biustonosz semi-soft półusztywniany (czarno-złoty). Półusztywniany biustonosz VB-369 wykonany z eleganckiej, hiszpańskiej dzianiny. Fason dosk..

SUBARU LEGACY V KOMBI 2009-20

SUBARU LEGACY V KOMBI 2009-2014 NAKŁADKA ZDERZAK.  TŁOCZONA PŁASKA NAKŁADKA NA ZDERZAK SUBARU LEGACY V KOMBI Rocznik: 2009-2014 Wymiary: 10..

KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO

KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO [RTS].  Strona montażu w pojeździe: Oś przednia po obydwu stronach Rozmiar gwintu 1: 1/2x20h Rod..

Wkład Płyn do lampy zapachowe

Wkład Płyn do lampy zapachowej Ashleigh & Burwood Coconut & Lychee 250ml.  Wkład Płyn do lampy zapachowej Ashleigh & Burwood Coconut & Lychee 250ml Ashleigh and Bu..

Sinsay - Czapka beanie - Szary

Sinsay - Czapka beanie - Szary. Czapka beanie..

Sinsay - Kardigan - Granatowy

Sinsay - Kardigan - Granatowy. Kardigan..

PAROWNIK KLIMATYZACJI [THERMOT

PAROWNIK KLIMATYZACJI [THERMOTEC].  Rodzaj skrzyni biegów: manualna skrzynia biegów / opcjonalnie automatyczna Wersja: BEHR ..

New luxuries LBR 1870 bambusow

New luxuries LBR 1870 bambusowe brazyliany wysokie (cappuccino). New luxuries LBR 1870 bambusowe figi..

KOMPLET - ZESTAW PRZEGUBU NAP

KOMPLET - ZESTAW PRZEGUBU NAPĘDOWEGO [PASCAL].  Strona montażu w pojeździe: od strony koła Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny Uzębieni..

KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO [C

KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO [CORTECO].  Ilość żeber: 6 Waga [kg]: 2.370 Parametr: 7PK Informacja dodatkowa 2: z instrukcją monta..

Sinsay - Deski do krojenia 3 p

Sinsay - Deski do krojenia 3 pack - Wielobarwny. Deski do krojenia 3 pack..

Julietta biustonosz push-up 23

Julietta biustonosz push-up 23444-99X (czarny). Klasyczny biustonosz push-up, miseczki wykonane z gładkiej mikrofibry. Górna linia misek w..

Biustonosz soft KATE/F0202/118

Biustonosz soft KATE/F0202/118 (róż perłowy). - biustonosz soft typu - miski pokryte w całości koronką - ramiączka nie odpinane, regulo..

PUFA PIŁKA 180L

PUFA PIŁKA 180L

PUFA PIŁKA 180L.  Producent Polski Wygodna i komfortowa Pufa Piłka 180L. Pozwala się dowolnie formować. Po..

SZKŁO LUSTERKA [BLIC]

SZKŁO LUSTERKA [BLIC].  Rodzaj/Typ lusterka: ogrzewana Rodzaj/Typ lusterka: asferyczny Od roku modelowego pojazd..

PRZEWÓD HAMULCOWY [ABE]

PRZEWÓD HAMULCOWY [ABE].  Długość [mm]: 285 Rozmiar gwintu 1: M10x1 Rozmiar gwintu 2: M10x1 DODATKOWE INFORMACJE (..

Sinsay - Bluza ze ściągaczami

Sinsay - Bluza ze ściągaczami - Beżowy. Bluza ze ściągaczami..

39571-69X Hudson new biustonos

39571-69X Hudson new biustonosz push-up (ciemnoniebieski). Biustonosz push-up posiada stabilne fiszbiny oraz regulowane i nieodpinane ramiączka. Wyśc..

K705 Elaine figi klasyczne (ni

K705 Elaine figi klasyczne (niebieski). Eleganckie, lekkie w swojej konstrukcji, pełne figi. Wykonane z tiulu elastycznego, z przo..

KOMPLET - ZESTAW NAPRAWCZY - Z

KOMPLET - ZESTAW NAPRAWCZY - ZACISK HAMULCOWY [AUTOFREN SEINSA].  Strona montażu w pojeździe: Oś przednia Średnica [mm]: 28 System hamulcowy: BREMBO BMW 1..

Stół do jadalni DIVERO, solid

Stół do jadalni DIVERO, solidny 150 x 90 cm.  Stół do jadalni DIVERO, solidny 150 x 90 cm Nasz stół teakowy DIVERO zachwyca prostą ele..

MATERIAŁ PODSUFITKA CZARNA do

MATERIAŁ PODSUFITKA CZARNA do FIAT Linea.  MATERIAŁ PODSUFITKA CZARNA do FIAT Linea Specyfikacja produktu: Przedmiot: nowa podsufit..

LUX PERFUMY nr 121 Perfumy dam

LUX PERFUMY nr 121 Perfumy damskie 30 ml.  Lux Perfumy - nr 121 Główne akordy perfum o numerze 121 to: cytrusowy: 100% białe kwiaty..

TUNING GAŹNIK 19mm LINKA LAVE

TUNING GAŹNIK 19mm LINKA LAVERDA QUASAR 2T 50 AC.  NOWY ZESTAW TUNINGOWY GAŹNIK 19mm SSANIE NA LINKĘ Średnica wylotu mieszanki 25mm. Średni..

Sinsay - Jeansy wide leg high

Sinsay - Jeansy wide leg high waist - Pomarańczowy. Jeansy wide leg high waist..

TCB.9504 Happy Mommy koszula d

TCB.9504 Happy Mommy koszula dla kobiet w ciąży i do karmienia (ciemnoniebieski). Koszulka stworzona dla kobiet w ciąży i mam karmiących które cenią sobie wygodę i elegancj..

Sinsay - Kapcie - Czarny

Sinsay - Kapcie - Czarny. Kapcie..

Handling_time_label sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Handling_time_label na sprzedaż w ketegorii Collection > acc > shoes. możesz zakupić tą ofertę w cenie 515.42 złotych [$113 dolarów] [€108 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.