Sklep

Alle > Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla markiSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 45.24 zł
Następne Die sechs Napoleonbüsten
Opis :

Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Isto..


Bluza kangur męska KIEROWCA CIĘŻARÓWKI IMIĘ r L
Bluza kangur męska
Bluza męska NAJLEPSZY STOLARZ imię r XL
Bluza męska NAJLEPS
Bluza męska NAJLEPSZY STUDENT IMIĘ roz XXL
Bluza męska NAJLEPS
Żaluzja aluminiowa 25 mm lux na wymiar
Żaluzja aluminiowa 2
Dalej niż dalej
Dalej niż dalej
Podaj dalej Design nauczanie życie Krzysztof Lenk,
Podaj dalej Design n

Najlepsza książka roku 2013 w kategorii

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Opis: Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. „Podaj dalej...” sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.Ilustracje: Andru Sokol- - - - - - - - - - - - - -Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. Kolejne jej strony to jednak nie tylko pogłębiona analiza przypadków, usystematyzowana wiedza na temat wybranych „narzędzi” storytelling’owego warsztatu czy przykłady skutecznych kampanii komunikacyjnych. „Podaj dalej” to również propozycja pewnej filozofii marketingu – wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza „osobowością” czy „charakterem” – obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym.Marek Staniszewski - Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”Na rynku jest sporo narzędziowych książek o storytellingu. Książka Grzegorza jest inna - głębsza, niebanalna, odwołująca się do wielu podejść i koncepcji. Nikt się nie zawiedzie: ani marketingowiec, ani filozof.Jacek Pogorzelski - strateg marki i doświadczenia klienta, PrimeCode(...) są dwie szkoły storytellingu – techniczna i idealistyczna. Pierwsza jest retoryczna – druga aksjologiczna. Grzegorz Kosson uprawia tę drugą. Z pasją i zamiłowaniem pobrzękuje kluczami prawdziwej wiedzy o prawdziwych wartościach. (...) Książka Grzegorza Kossona o storytellingu opowiada storytellingowo. Jest jego spontaniczną manifestacją: uczy go poprzez przykład nie wykład. Storytelling Kossona jest antidotum na ściemę. Kosson demonstruje, że nie ma opowiadania bez działania i… działania bez opowiadania.Mariusz Przybył - ekspert w dziedzinie budowania marki firm i produktów, Prezes Zarządu BNA, dwukrotny juror polskiej edycji Effie.Jest to książka dla tych, którzy wierzą, że robiąc z pasją najzwyklejszą rzecz można dać innym coś niezwykłego. Jeśli chcesz, szanowny czytelniku, znaleźć swoją drogę, a potem umieć pociągnąć innych za sobą przez dobrze opowiedzianą opowieść, najpierw przeczytaj tę książkę.Michał Kociankowski - badacz rynku i strategii komunikacji. Kie... Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki jest dostępny w sprzedaży w kategorii księgarnia ( E-booki ) [ E-Beletrystyka ] w cenie 45 zł i 24 gr (czterdzieści pięć złoych i dwadzieścia cztery groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 2684652. Następna oferta to Die sechs Napoleonbüsten. Tą ofertę wyświetlono dziesięć razy.
Numer dostawcy44084
IDe66aea8f-309d-4c3e-b031-ae5ce740a818
Ostatnia zmiana1675140793821
WalutaPLN
Dostępność1
KategoriaKsięgarnia/E-booki/E-Beletrystyka
Numer produktu2684652
Wyświetleń10
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
WydawnictwoWydawnictwo Słowa i Myśli
AutorGrzegorz Kosson
ISBN978-83-63566-51-7
FormatEPUB, MOBI(Kindle)
Rok wydania2013
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Rok wydania sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Rok wydania na sprzedaż w ketegorii Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka. możesz zakupić tą ofertę w cenie 45.24 złotych [$10 dolarów] [€10 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!