Sklep

Alle > Książki > Ekonomia i biznes > Zarządzanie i marketing >

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne i marketingoweSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 53.34 zł
Następne Zaginiony kontynent
Opis :

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowan..


Smartwatch HUAWEI Watch GT 3 46mm Elite Srebrny
Smartwatch HUAWEI Wa
Kolory magii
Kolory magii
Smartwatch HUAWEI Watch GT 3 46mm Active Czarny
Smartwatch HUAWEI Wa
Xceedez 16
Xceedez 16 "x12" 7-d
Wolnowar CROCK-POT SCCPRC507B-I-DIM Czarny
Wolnowar CROCK-POT S
Smartwatch HUAWEI Watch GT 3 46mm Active Czarny
Smartwatch HUAWEI Wa

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy,  która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów,  pracowników naukowych realizujących prace badawcze,  menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zain

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne i marketingowe

Opis: Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne i marketingowe jest dostępny w sprzedaży w kategorii książki > ekonomia i biznes > zarządzanie i marketing w cenie 53 zł i 34 gr (pięćdziesiąt trzy złoych i trzydzieści cztery groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 723262. Następna oferta to Zaginiony kontynent. Tą ofertę wyświetlono dwadzieścia cztery razy.
Numer dostawcy41985
IDf5742348-5878-4ada-8470-22f886812aa2
Ostatnia zmiana1675121864281
WalutaPLN
Dostępnośćin stock
Stannew
KategoriaKsiążki > Ekonomia i biznes > Zarządzanie i marketing
Numer produktu723262
Wyświetleń24
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
gtin9788381020589
shipping_price11.90
shipping_countryPL
transit_time_label1-3 dni
brandCeDeWu
autorMarek Wirkus, Anna M. Lis (red.)
shipping_serviceExpress
shipping_labelGLS
google_product_category784
handling_time_label1 dnień
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Handling_time_label sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Handling_time_label na sprzedaż w ketegorii Książki > Ekonomia i biznes > Zarządzanie i marketing. możesz zakupić tą ofertę w cenie 53.34 złotych [$12 dolarów] [€11 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!