Sklep

Alle > Książki > Ekonomia i biznes > Zarządzanie i marketing >

Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwaniaSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 59.16 zł
Następne Scenariusze symulacyjne. Medycyna ratunkowa
Opis :

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz pr..


MARKETING UND PR FÜR SELBSTSTÄNDIGE
MARKETING UND PR FÜR
Marketing - 25 Jahre Zukunft
Marketing - 25 Jahre
Marketing Wisdom
Marketing Wisdom
Der Marketing-Manager
Der Marketing-Manage
Auf dem Weg zur globalen Hochschule - Internationales Marketing für morgen
Auf dem Weg zur glob
Cyfryzacja w zarządzaniu
Cyfryzacja w zarządz

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi,  które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska,  prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczeln

Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Opis: Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej - Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska - Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński. Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania jest dostępny w sprzedaży w kategorii książki > ekonomia i biznes > zarządzanie i marketing w cenie 59 zł i 16 gr (pięćdziesiąt dziewięć złoych i szesnaście groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 715101. Następna oferta to Scenariusze symulacyjne. Medycyna ratunkowa. Tą ofertę wyświetlono piętnaście razy.
Numer dostawcy41985
IDa17a41a7-e599-41a5-9b91-72e365a04160
Ostatnia zmiana1675121856212
WalutaPLN
Dostępnośćin stock
Stannew
KategoriaKsiążki > Ekonomia i biznes > Zarządzanie i marketing
Numer produktu715101
Wyświetleń15
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
brandPWN
shipping_price11.90
shipping_countryPL
transit_time_label1-3 dni
shipping_serviceExpress
shipping_labelGLS
gtin9788301202248
google_product_category784
autorBogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska (red.)
handling_time_label1-3 dni
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Handling_time_label sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Handling_time_label na sprzedaż w ketegorii Książki > Ekonomia i biznes > Zarządzanie i marketing. możesz zakupić tą ofertę w cenie 59.16 złotych [$13 dolarów] [€12 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!