Sklep

Alle > Książki > Pedagogika > Materiały dla nauczycieli >

Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy-studenciSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 32.88 zł
Następne Stalowa Wola. Siedem dekad miasta wśród sosen
Opis :

Współczesność z jej żywiołowością i turbulentnymi zmianami wymaga coraz większego przywiązywania wagi do społecznych aspektów funkcjonowania organizacji. W warunkach organizacji, których „core bussines opiera się na tworzeniu i przekazywaniu wiedzy, „społeczna tkanka relacji organizacyjnych odgry..


Zen i kultura japońska Daisetz Teitaro Suzuki
Zen i kultura japońs
Status szkoły wyższej jako podmiotu administracji publicznej
Status szkoły wyższe
Psychologia zarządzania w organizacji
Psychologia zarządza
Biologia komórki Podręcznik dla studentów uczelni medycznych
Biologia komórki Pod
Kompetencyjne uwarunkowania wdrażania struktury procesowej
Kompetencyjne uwarun
Na obrzeżach polityki cz. IX
Na obrzeżach polityk

Współczesność z jej żywiołowością i turbulentnymi zmianami wymaga coraz większego przywiązywania wagi do społecznych aspektów funkcjonowania organizacji. W warunkach organizacji,  których „core bussines opiera się na tworzeniu i przekazywaniu wiedzy,  „społeczna tkanka relacji

Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy-studenci

Opis: Współczesność z jej żywiołowością i turbulentnymi zmianami wymaga coraz większego przywiązywania wagi do społecznych aspektów funkcjonowania organizacji. W warunkach organizacji, których „core bussines opiera się na tworzeniu i przekazywaniu wiedzy, „społeczna tkanka relacji organizacyjnych odgrywa zasadnicza rolę w kształtowaniu jej efektywności komunikacyjnej. Duża zmienność sytuacyjna, dynamika przeobrażeń w technologiach komunikacyjnych oraz inne nastawienia mentalne i przyjmowane paradygmaty zachowań powodują, że znajomość kultury organizacyjnej, jej orientacji oraz idących za tym pakietów postaw i działań staje się elementem istotnym w koordynacji strategii społecznego komunikowania się uczelni wyższych w odniesieniu do otoczenia oraz bezpośrednio w samych uczelniach. Kultura organizacyjna jest zjawiskiem wysoce złożonym. Nie jest ona przy tym odseparowana od innych elementów organizacji. Wielokierunkowe relacje ze strategiami personalnymi, otoczeniem oraz wewnętrznymi podsystemami powoduje, że nie poddaje się ona łatwo analizie. Duża część relacji i zależności jest niewidocznych, czasami nieuświadomionych wręcz, a przez to trudnych do obserwacji i jednoznacznego zdiagnozowania. Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy-studenci jest dostępny w sprzedaży w kategorii książki > pedagogika > materiały dla nauczycieli w cenie 32 zł i 88 gr (trzydzieści dwa złoych i osiemdziesiąt osiem groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 743997. Następna oferta to Stalowa Wola. Siedem dekad miasta wśród sosen. Tą ofertę wyświetlono dziesięć razy.
Numer dostawcy41984
IDca6cb333-f5d0-433b-be5f-3f842691c28e
Ostatnia zmiana1675120130293
WalutaPLN
Dostępnośćin stock
Stannew
KategoriaKsiążki > Pedagogika > Materiały dla nauczycieli
Numer produktu743997
Wyświetleń10
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
gtin9788365682406
shipping_price11.90
shipping_countryPL
transit_time_label1-3 dni
brandHumanitas
shipping_serviceExpress
shipping_labelGLS
autorMałgorzata Koszembar-Wiklik, Marek Krannich
google_product_category784
handling_time_label1 dnień
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Handling_time_label sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Handling_time_label na sprzedaż w ketegorii Książki > Pedagogika > Materiały dla nauczycieli. możesz zakupić tą ofertę w cenie 32.88 złotych [$7 dolarów] [€7 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!