Sklep

Alle > Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka

Konkurencja w sektorze bankowym. Teoria i wyniki empiryczneSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 49.00 zł
Następne Marcel
Opis :

Celem książki, przez analogię do teorii przedsiębiorstw, jest zaprezentowanie modeli teoretycznych, służących do badań konkurencji w sektorze bankowym, jak również modeli empirycznych uwzględniających szczególną rolę banków w gospodarce. Oprócz szeroko opisanych modeli zaczerpniętych z teorii k..


Departament Q. 5. Pogrzebany
Departament Q. 5. Po
Marketing bankowy
Marketing bankowy
Pogrzebany
Pogrzebany
Konsolidacja a efektywność banków w Polsce. Rozdział 2. KONKURENCJA I KONKURENCYJNOŚĆ W SEKTORZE BANKOWYM
Konsolidacja a efekt
Prawo bankowe Komentarz
Prawo bankowe Koment
Bankowość emocjonalna
Bankowość emocjonaln

Celem książki,  przez analogię do teorii przedsiębiorstw,  jest zaprezentowanie modeli teoretycznych,  służących do badań konkurencji w sektorze bankowym,  jak również modeli empirycznych uwzględniających szczególną rolę banków w gospodarce. Oprócz szeroko opisanych modeli zaczerpniętych z

Konkurencja w sektorze bankowym. Teoria i wyniki empiryczne

Opis: Celem książki, przez analogię do teorii przedsiębiorstw, jest zaprezentowanie modeli teoretycznych, służących do badań konkurencji w sektorze bankowym, jak również modeli empirycznych uwzględniających szczególną rolę banków w gospodarce. Oprócz szeroko opisanych modeli zaczerpniętych z teorii konkurencji przedsiębiorstwa bankowego (the Industrial Organization Approach to Banking) oraz wyników badań własnych z zastosowaniem tych modeli do polskiego sektora bankowego w książce odniesiono się do działalności kredytowej banków w UE, opisano rynek kredytowy oraz relacje kredytowe, w tym badania dotyczące strategii kredytowych banków. Zaprezentowane wyniki empiryczne badań własnych, dotyczące konkurencji między bankami komercyjnymi w Polsce, dodatkowo pozwalają czytelnikowi zapoznać się ze zmianami, jakie zaszły w polskim sektorze bankowym w ostatnim piętnastoleciu, na tle całego sektora bankowego w UE. Autorka wyraża nadzieję, że książka okaże się interesująca dla różnych grup Czytelników, zarówno dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką sektora bankowego, pragnących uzyskać wiedzę o charakterze praktycznym, jak również studentów kierunku finanse i bankowość. Najpoważniejszą zaletą książki dr Małgorzaty Pawłowskiej jest jej nowoczesność. Wyraża się ona w dwóch aspektach. Po pierwsze, w wykorzystaniu najnowszego światowegoi krajowego dorobku literatury przedmiotu. Po drugie, w zastosowaniu we własnych dociekaniach empirycznych różnych, dobrze dobranych rodzajów metod ilościowych. Dr hab. Krzysztof Jackowicz Prof. Akademii Leona Koźmińskiego Problemy konkurencji należą do fundamentalnych, wręcz klasycznych kwestii analizowanych we współczesnym piśmiennictwie bankowo-finansowym (prace naukowe, popularnonaukowe, publicystyczne). Z tego punktu widzenia recenzowaną pracę uznać należy za próbę syntezy tego, co najważniejsze i najbardziej aktualne w zakresie tej problematyki. Prof. dr hab. Stanisław Flejterski Uniwersytet Szczeciński Konkurencja w sektorze bankowym. Teoria i wyniki empiryczne jest dostępny w sprzedaży w kategorii księgarnia ( E-booki ) [ E-Beletrystyka ] w cenie 49 zł i 00 gr (czterdzieści dziewięć złoych i zero groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 2444481. Następna oferta to Marcel. Tą ofertę wyświetlono szesnaście razy.
Numer dostawcy44084
ID09366ea2-1997-4a37-857c-42851cf52b33
Ostatnia zmiana1675140793323
WalutaPLN
Dostępność1
KategoriaKsięgarnia/E-booki/E-Beletrystyka
Numer produktu2444481
Wyświetleń16
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
FormatPDF
WydawnictwoC. H. Beck
ISBN978-83-255-6067-6
Rok wydania2014
AutorMałgorzata Pawłowska
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Autor sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Autor na sprzedaż w ketegorii Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka. możesz zakupić tą ofertę w cenie 49.00 złotych [$11 dolarów] [€10 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!