Sklep

Alle > Książki > Sport >

Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wiekuSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 34.58 zł
Następne Zasada proporcjonalności jako podstawa oceny legalności ograniczeń swobód rynku wewnętrznego Unii Europejskiej
Opis :

Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla specjalistów i menedżerów pracujących w jedn..


Żywienie w sporcie Celejowa Irena
Żywienie w sporcie C
Kultura jako komunikacja. Tradycja dla współczesności. Ciągłość i zmiana Tom 12
Kultura jako komunik
Optymalne żywienie w sporcie. Dieta dostosowana do dyscypliny sportu
Optymalne żywienie w
MICROSOFT Xbox Series Controller Blue
MICROSOFT Xbox Serie
Komunikacja marketingowa Jan W. Wiktor
Komunikacja marketin
Honeywell Czujnik ciepła i dymu z komunikacją radiową R200ST-N2
Honeywell Czujnik ci

Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową,  jak i tych,  którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji,  ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla specjalistów i menedżerów pracujący

Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku

Opis: Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla specjalistów i menedżerów pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, związkach sportowych, klubach, fundacjach i stowarzyszeniach. Może również stanowić kompendium wiedzy dla studentów zarówno studiów licencjackich, jak i magisterskich, podyplomowych oraz doktoranckich. Książka stanowi przegląd publikacji środowisk naukowych i konfrontacji ich z doświadczeniem i wiedzą praktyków. Autor opisuje rynek sponsoringu sportowego w Polsce, wydatki sponsoringowe na świecie, prawa w sponsoringu do tytułów i znaku, drabinkę sponsorską oraz prawa wyłączności, prawa do wizerunków, prawa reklamowe, prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations. Wśród ponad 500 materiałów źródłowych wykorzystanych w publikacji znalazły się monografie naukowe, artykuły, raporty, badania i ekspertyzy, akty prawne, literatura popularnonaukowa, netografia, umowy, prezentacje. Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku jest dostępny w sprzedaży w kategorii książki > sport w cenie 34 zł i 58 gr (trzydzieści cztery złoych i pięćdziesiąt osiem groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 659382. Następna oferta to Zasada proporcjonalności jako podstawa oceny legalności ograniczeń swobód rynku wewnętrznego Unii Europejskiej. Tą ofertę wyświetlono trzynaście razy.
Numer dostawcy41986
ID65db210b-f1aa-4bf6-9e70-b5e3e1e43034
Ostatnia zmiana1675120993337
WalutaPLN
Dostępnośćin stock
Stannew
KategoriaKsiążki > Sport
Numer produktu659382
Wyświetleń13
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
shipping_price11.90
shipping_countryPL
transit_time_label1-3 dni
autorJarosław Kończak
brandSBP
gtin9788365741486
shipping_serviceExpress
shipping_labelGLS
google_product_category784
handling_time_label1-3 dni
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Handling_time_label sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Handling_time_label na sprzedaż w ketegorii Książki > Sport. możesz zakupić tą ofertę w cenie 34.58 złotych [$8 dolarów] [€7 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!