Sklep

Alle > Książki > Ekonomia i biznes > Ekonomia >

Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efektySklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 59.39 zł
Następne Elementarz 4-7 lat. Poznaję literki i piszę
Opis :

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w..


Motorola Edge 30 Fusion 8/128GB Neptune Blue
Motorola Edge 30 Fus
Róża wiatrów na ścianę 70cm Dąb
Róża wiatrów na ścia
Karafka filtrująca TAPP Water PitcherPro
Karafka filtrująca T
Dywan łatwoczyszczący Statuario Light Gray by Maciej Zień
Dywan łatwoczyszcząc
Joie baza I-Base Advance
Joie baza I-Base Adv
Chodnik do kuchni Retro 110 x 175 cm
Chodnik do kuchni Re

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej,  która stanowi element komunikacji społecznej,  a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów,  pośredników handlowych i konkurentów. Autorka

Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

Opis: Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: - istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, - zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, - specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, - uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, - czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, - modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, - rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty jest dostępny w sprzedaży w kategorii książki > ekonomia i biznes > ekonomia w cenie 59 zł i 39 gr (pięćdziesiąt dziewięć złoych i trzydzieści dziewięć groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 714183. Następna oferta to Elementarz 4-7 lat. Poznaję literki i piszę. Tą ofertę wyświetlono siedemnaście razy.
Numer dostawcy41985
ID983b776d-5bf5-408e-a09f-037d520d8aa8
Ostatnia zmiana1675121866429
WalutaPLN
Dostępnośćin stock
Stannew
KategoriaKsiążki > Ekonomia i biznes > Ekonomia
Numer produktu714183
Wyświetleń17
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
brandGab
gtin9788363391508
shipping_price11.90
shipping_countryPL
transit_time_label1-3 dni
autorTeresa Taranko
shipping_serviceExpress
shipping_labelGLS
google_product_category784
handling_time_label1-3 dni
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Handling_time_label sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Handling_time_label na sprzedaż w ketegorii Książki > Ekonomia i biznes > Ekonomia. możesz zakupić tą ofertę w cenie 59.39 złotych [$13 dolarów] [€12 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!