Internet. Globalne gry. Global Games
Opis: Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier. Gry analizować można z różnych perspektyw: Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu. Druga to grywalizacja, strategia wykorzystania elementów gier w niezwiązanych z grami celach: motywowania ludzi do aktywności i realizacji zadań, ale też uzyskiwania innych - niekiedy ukrytych - pożądanych efektów. Trzecią perspektywę wyznacza matematyczna teoria gier: badanie optymalnego zachowania w przypadku konfliktu interesów. Gry stanowiły w 2021 roku przedmiot multidyscyplinarnych badań, których wyniki referowane są w trzech częściach tego tomu. Pierwsza dotyczy rynku gier video i e-sportu. W drugiej skupiono się na „globalnych graczach" w cyberprzestrzeni oraz cyberbezpieczeństwie. Trzecia część łączy te wątki ukazując zastosowania gier i symulatorów w edukacji dla bezpieczeństwa. Internet. Globalne gry. Global Games jest dostępny w sprzedaży w kategorii księgarnia ( E-booki ) [ E-Beletrystyka ] w cenie 199 zł i 00 gr (sto dziewięćdziesiąt dziewięć złoych i zero groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 2673139. Następna oferta to Amerykańska sielanka. Tą ofertę wyświetlono pięć razy.Numer dostawcy | 44084 |
ID | dbc9cf65-cea5-4a77-9de6-78f4ad87bcd3 |
Ostatnia zmiana | 1675140791493 |
Waluta | PLN |
Dostępność | 1 |
Kategoria | Księgarnia/E-booki/E-Beletrystyka |
Numer produktu | 2673139 |
Wyświetleń | 5 |
Oferta sklepu | Zobacz ofertę sklepu |
Format | |
Wydawnictwo | C. H. Beck |
Autor | Agnieszka Gryszczyńska, Grażyna Szpor |
Rok wydania | 2022 |
ISBN | 978-83-8291-036-0 |