Sklep

Alle > Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka

Integriertes Kommunikationskonzept mit dem Schwerpunkt der below-the-line Kommunikation: Ein Praxisbeispiel für KindersonnenschutzbekleidungSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 159.99 zł
Następne Die Freifrau und der fremde Tod – Drei Romane
Opis :

Das Buch stellt die Entwicklung eines integrierten Kommunikationskonzepts mit Schwerpunkt Below-the-line Kommunikation am Beispiel des Unternehmens KOALA GmbH vor. Hierbei wird für die Sonnenschutzkollektion KOALA-TEX - Bade- und Freizeitbekleidung für Kleinkinder bis fünf Jahre - ein Kommunikation..


Integriertes Personalmanagement in der Praxis
Integriertes Persona
Content Marketing mit Corporate Blogs - inkl. Arbeitshilfen online
Content Marketing mi
Einfaches Management ist besonderes Management
Einfaches Management
Motivierende Gesprächsführung in der Psychiatrie
Motivierende Gespräc
Neugestaltung von Unternehmensnetzwerken in der Finanzindustrie am Beispiel Anlagegeschäft
Neugestaltung von Un
Marketing und Öffentlichkeitsarbeit im Krankenhaus
Marketing und Öffent

Das Buch stellt die Entwicklung eines integrierten Kommunikationskonzepts mit Schwerpunkt Below-the-line Kommunikation am Beispiel des Unternehmens KOALA GmbH vor. Hierbei wird für die Sonnenschutzkollektion KOALA-TEX - Bade- und Freizeitbekleidung für Kleinkinder bis fünf Jahre - ein Komm

Integriertes Kommunikationskonzept mit dem Schwerpunkt der below-the-line Kommunikation: Ein Praxisbeispiel für Kindersonnenschutzbekleidung

Opis: Das Buch stellt die Entwicklung eines integrierten Kommunikationskonzepts mit Schwerpunkt Below-the-line Kommunikation am Beispiel des Unternehmens KOALA GmbH vor. Hierbei wird für die Sonnenschutzkollektion KOALA-TEX - Bade- und Freizeitbekleidung für Kleinkinder bis fünf Jahre - ein Kommunikations-Mix erarbeitet. Der Kommunikationsplan umfasst alle wichtigen Below-the-line- Maßnahmen, wie POS-Maßnahmen, Promotions, der klassische Internetauftritt, Events und Messen, Produktsponsoring, Kundenbindungsprogramme und Kooperationen. Neben einer kurzer Erklärung der einzelnen Maßnahmen steht die praxisnahe Implementierung im Vordergrund. Basis für die Maßnahmenplanung war eine explorative Marktforschung innerhalb der relevanten Zielgruppe. Die Themen Branding, Corporate Design, Naming und die klassische Werbung werden nur ansatzweise beleuchtet. Integriertes Kommunikationskonzept mit dem Schwerpunkt der below-the-line Kommunikation: Ein Praxisbeispiel für Kindersonnenschutzbekleidung jest dostępny w sprzedaży w kategorii księgarnia ( E-booki ) [ E-Beletrystyka ] w cenie 159 zł i 99 gr (sto pięćdziesiąt dziewięć złoych i dziewięćdziesiąt dziewięć groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 2463094. Następna oferta to Die Freifrau und der fremde Tod – Drei Romane. Tą ofertę wyświetlono dziewięć razy.
Numer dostawcy44084
ID1a378406-6eb8-4d23-9153-dbb330280b15
Ostatnia zmiana1675140792000
WalutaPLN
Dostępność1
KategoriaKsięgarnia/E-booki/E-Beletrystyka
Numer produktu2463094
Wyświetleń9
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
FormatPDF
AutorFlorian Marte
ISBN9783954855766
Rok wydania2015
WydawnictwoIgel Verlag
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Wydawnictwo sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Wydawnictwo na sprzedaż w ketegorii Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka. możesz zakupić tą ofertę w cenie 159.99 złotych [$35 dolarów] [€34 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!