Sklep

Alle > Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka

Financial market instruments in case studies. Chapter 2. Mortgage Financial Instruments in European Countries – Anna SzelągowskaSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 4.26 zł
Następne Takeshi. Taniec tygrysa. Tom 2
Opis :

Rynek finansowy jest trzonem gospodarki i wywiera ogromny wpływ na jej poszczególne branże, pozwalając jej dzięki temu właściwie funkcjonować. Odbywa się to dzięki różnorodnym instrumentom finansowym, które tworzone są specjalnie pod potrzeby jego uczestników. Instrumenty te mają coraz z roku na ..


Market Leader 3rd Edition Extra Advanced Course Book + DVD
Market Leader 3rd Ed
Financial market instruments in case studies. Chapter 6. Structured Products – Krzysztof Borowski
Financial market ins
Non-Banking Financial Companies Role in India's Development
Non-Banking Financia
Market Leader 3Ed. Advanced Business English Course Book with MyEnglishLab
Market Leader 3Ed. A
Corporate financial communication in Poland
Corporate financial
An Introduction to Value-at-Risk
An Introduction to V

Rynek finansowy jest trzonem gospodarki i wywiera ogromny wpływ na jej poszczególne branże,  pozwalając jej dzięki temu właściwie funkcjonować. Odbywa się to dzięki różnorodnym instrumentom finansowym,  które tworzone są specjalnie pod potrzeby jego uczestników. Instrumenty te mają coraz z

Financial market instruments in case studies. Chapter 2. Mortgage Financial Instruments in European Countries – Anna Szelągowska

Opis: Rynek finansowy jest trzonem gospodarki i wywiera ogromny wpływ na jej poszczególne branże, pozwalając jej dzięki temu właściwie funkcjonować. Odbywa się to dzięki różnorodnym instrumentom finansowym, które tworzone są specjalnie pod potrzeby jego uczestników. Instrumenty te mają coraz z roku na rok coraz bardziej złożony charakter, a w związku z tym są coraz lepiej dopasowane do potrzeb tych podmiotów, które z nich korzystają. W książce przedstawiono niektóre z tych produktów, skupiając się głównie na takich, które nie funkcjonują jeszcze sprawnie na polskim rynku takich jak instrumenty hipoteczne, kontrakty terminowe typu forward, opcje, derywaty kredytowe oraz produkty strukturyzowane. Zamierzeniem autorów było po­kazanie różnicy w obecnym stanie ich rozwoju w porównaniu do krajów wysokorozwiniętych, by uświadomić czytelnikowi, jak długą drogę polski rynek finansowy ma jeszcze do przebycia. Książka, przygotowana przez ekonomistów z najlepszych polskich uczelni, przeznaczona jest dla studentów, naukowców, jak również obecnych i przy­szłych inwestorów polskiego rynku finansowego. Ze względu na to, iż napisana jest w języku angielskim, liczymy, ze znajdzie liczne grono odbiorców nie tylko w Polsce, lecz również poza granicami kraju. Financial market is the core of the economy. It has a profound impact on many of its sectors and allows it to fiinction properly. It is due to various financial instruments which are created to fulfiH needs of its participants. They are morę and morę complex and thus better and better tailored to their users' ne­cessities. The book presents some of these products, especially those which are not well developed on the Polish market that is mortgage instruments, foreign exchange forwards, options, credit derivatives and structured products. The aim of its Authors was to show the difference between the Polish and other markets. It was reached by giving these products characteristics and the present state of development in the world markets as well as in Po­land. The book, prepared by economists from the best Polish universities, is devoted to students, scientists as well as to existing and potential investors of the Polish financial market. Being written in English, I am surę it will have a great deal of not only Polish but also foreign readers. Financial market instruments in case studies. Chapter 2. Mortgage Financial Instruments in European Countries – Anna Szelągowska jest dostępny w sprzedaży w kategorii księgarnia ( E-booki ) [ E-Beletrystyka ] w cenie 4 zł i 26 gr (cztery złoych i dwadzieścia sześć groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 2680334. Następna oferta to Takeshi. Taniec tygrysa. Tom 2. Tą ofertę wyświetlono trzynaście razy.
Numer dostawcy44084
IDe267e3dc-8596-4b58-8996-b910450091d7
Ostatnia zmiana1675140793426
WalutaPLN
Dostępność1
KategoriaKsięgarnia/E-booki/E-Beletrystyka
Numer produktu2680334
Wyświetleń13
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
AutorIzabela Pruchnicka-Grabias
FormatPDF
Rok wydania2007
ISBN978-83-7941-147-4
WydawnictwoCeDeWu
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Wydawnictwo sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Wydawnictwo na sprzedaż w ketegorii Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka. możesz zakupić tą ofertę w cenie 4.26 złotych [$1 dolarów] [€1 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!