Sklep

Alle > Biznes, firma, inwestycje >

Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debatySklep cena Poltext

Producent Poltext
Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 49.90 zł
Następne Puls Biznesu
Opis :

Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:• eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations• eksplikacyjne – a więc wyjaśniające głó..


Gembird Podkładka pod mysz gamingowa PRO XL
Gembird Podkładka po
Gembird Pasta termoprzewodząca 3g
Gembird Pasta termop
Polar Softshell Texar Falcon czarny
Polar Softshell Texa
Rękawice bramkarskie Meteor Defence 4 biały
Rękawice bramkarskie
JVC HA-FX10 czarne
JVC HA-FX10 czarne
Gembird Przełącznik HDMI 3porty
Gembird Przełącznik

Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:• eksploracyjne – służące poznaniu,  opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations• eksplikacyjne – a więc wyjaśni

Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Opis: Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:• eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations• eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz• prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations.Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations.Pierwsza część książki opisuje paradygmat dyscypliny, porządkując wiele jej aspektów, w tym interdyscyplinarność i specyfikę public relations, a ponadto przystępnie i przejrzyście wskazuje na zawiłości i spory wokół PR. Kolejne rozdziały w syntetyczny sposób prezentują historię tworzenia się dyscypliny public relations oraz krytykę dotyczącą jej istoty, metodologii i przydatności. Dużo miejsca w książce zajmuje prezentacja krytycznego podejścia w PR do teorii Jamesa Gruniga. W końcowej części książki autor przedstawia swoje rozważania o ewolucji teorii doskonałego public relations, formułując postulaty, które muszą być spełnione, aby jej zasięg nie ograniczał się do branży public relations, lecz rozszerzył się na inne obszary zarządzania – na poziomie praktycznego działania, szkolnictwa wyższego i prowadzonych badań naukowych.Dzięki doświadczeniu autora jako menedżera, konsultanta i doradcy w dziedzinie public relations oraz wykładowcy akademickiego książka przedstawia szerokie spektrum praktycznego i teoretycznego spojrzenia na PR w jego współczesnym wydaniu. Z książki skorzystają zarówno specjaliści z branży PR, jak i studenci tej dziedziny oraz eksperci z zakresu komunikacji społecznej. O Autorze:Jacek Barlik – praktyk i badacz public relations, konsultant polskich i międzynarodowych firm, instytucji i organizacji, pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW (od 2014 r.). Doktor nauk humanistycznych, stypendysta Fulbrighta (University of Maryland at College Park, u prof. Jamesa Gruniga, 1994–1995), jedyny polski członek Public Relations Society of America (od 1999 r.). Uczestnik m.in. kongresu ICA w Bostonie (2011) i konferencji BledCom (2018, 2019).Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (1994), członek Rady Etyki Public Relations (2008–2010). Publikacje m.in. w: „Corporate Communications: An International Journal”, „Studiach Medioznawczych”, „Zeszytach Prasoznawczych”, „Central European Journal of Communication”, rozdziały w publikacjach pod red. J. Olędzkiego i R. Ławniczaka (w języku polskim i angielskim), autor książki Sztuka sprzedawania (Warszawa 1994). Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty jest dostępny w sprzedaży w kategorii biznes, firma, inwestycje w cenie 49 zł i 90 gr (czterdzieści dziewięć złoych i dziewięćdziesiąt groszy), Marka tego produktu to Poltext. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 1165554. Następna oferta to Puls Biznesu. Tą ofertę wyświetlono osiem razy.
Numer dostawcy31945
IDd4e9fc78-eda3-4904-a1fa-9222e3846cf8
Ostatnia zmiana1675129440154
WalutaPLN
Isbn978-83-817-5162-9
KategoriaBiznes, firma, inwestycje
Numer produktu1165554
Wyświetleń8
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
tagmarketing
languagepolski
tagmonografia
tagpublic relations
authorsJacek Barlik
tagebook
protectionTypeLEGIMI
filesSizeepub 1,74 / mobi 4,35
filesCount2 (epub, mobi)
sectionebook
tagkomunikacja społeczna
originalPrice49.90
formatsepub, mobi
isPromono
ProgramNamePublio
ProducentPoltext
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

ProgramName sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie ProgramName na sprzedaż w ketegorii Biznes, firma, inwestycje. możesz zakupić tą ofertę w cenie 49.90 złotych [$11 dolarów] [€10 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!