Sklep

Alle > Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka

Corporate financial communication in PolandSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 40.00 zł
Następne Z historią na szlaku. Zabytki w Polsce, które warto zobaczyć
Opis :

  Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in emerging markets. The goal of this book is to describe the textual communication between companies listed at the Warsaw Stock Exchange, equity an..


Financial Modeling
Financial Modeling
Corporate Responsibility
Corporate Responsibi
Health Communication in Poland
Health Communication
Financial Literacy and Money Script
Financial Literacy a
Business Ideas for Young Entrepreneurs: Start a Business & Gain Financial Freedom
Business Ideas for Y
Success Factor: Corporate Culture
Success Factor: Corp

 
Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in emerging markets. The goal of this book is to describe the textual communication between companies listed at the Warsaw Stock Exchan

Corporate financial communication in Poland

Opis:   Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in emerging markets. The goal of this book is to describe the textual communication between companies listed at the Warsaw Stock Exchange, equity analysts and investors. We present the results of three empirical studies of financial texts written in the Polish language: financial reports, letters to shareholders and sell-side analyst reports. The studies combine the methods of finance and language pragmatics to develop a rich picture of the causes and effects of financial communication.   We contribute this study of communication in the Polish language to the growing literature on the role of language and communication in the functioning of financial markets. The first chapter contains the theory and concepts of corporate disclosure. The second chapter presents the country setting and the information environment in Poland. The third chapter discusses the characteristics of language used in financial texts. The final chapter presents empirical research that we carried out using content analysis methods, experiments and market-based research methods.   The methodological workshop presented in this book can be used by students and researchers who study financial communication. The description of communication strategies can be useful for business people who work with companies in Poland.   Corporate financial communication in Poland jest dostępny w sprzedaży w kategorii księgarnia ( E-booki ) [ E-Beletrystyka ] w cenie 40 zł i 00 gr (czterdzieści złoych i zero groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 2571369. Następna oferta to Z historią na szlaku. Zabytki w Polsce, które warto zobaczyć. Tą ofertę wyświetlono czternaście razy.
Numer dostawcy44084
ID7e1100ea-4544-467c-80ad-16140456c6ec
Ostatnia zmiana1675140793363
WalutaPLN
Dostępność1
KategoriaKsięgarnia/E-booki/E-Beletrystyka
Numer produktu2571369
Wyświetleń14
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
Wydawnictwoedu-Libri
Rok wydania2017
FormatEPUB, MOBI(Kindle), PDF
AutorKarol M. Klimczak, Marta Dynel, Anna Pikos
ISBN978-83-65648-02-0
Abonament6.99
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Abonament sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Abonament na sprzedaż w ketegorii Księgarnia > E-booki > E-Beletrystyka. możesz zakupić tą ofertę w cenie 40.00 złotych [$9 dolarów] [€8 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!