Sklep

Alle > Naukowe i akademickie >

Antologia Tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4Sklep cena Aspra

Producent Aspra
Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 69.00 zł
Następne Samotność i wspólnota
Opis :

Sytuacja społeczno–gospodarcza, w jakiej powstała niniejsza publikacja, przejdzie do historii. Świat zdominowany przez COVID-19 stał się uzależniony od działań i relacji wirtualnego świata. Współczesny człowiek otoczony nowoczesnymi technologiami, w tym zaanektowanymi przez media, zmienia sposó..


Dialogi filozoficzno-literackie. Antologia tekstów
Dialogi filozoficzno
Lektury podręczne. Antologia tekstów satyrycznych dla cudzoziemców, którzy dobrze znają język polski
Lektury podręczne. A
Z choinki urwane. Antologia zimowa
Z choinki urwane. An
Antologia tekstów Katedry Tom 2
Antologia tekstów Ka
Antología poética de Gabriela Mistral
Antología poética de
Aquaman. Antologia
Aquaman. Antologia

Sytuacja społeczno–gospodarcza,  w jakiej powstała niniejsza publikacja,  przejdzie do historii. Świat zdominowany przez COVID-19 stał się uzależniony od działań i relacji wirtualnego świata. Współczesny człowiek otoczony nowoczesnymi technologiami,  w tym zaanektowanymi przez media,  zmie

Antologia Tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4

Opis: Sytuacja społeczno–gospodarcza, w jakiej powstała niniejsza publikacja, przejdzie do historii. Świat zdominowany przez COVID-19 stał się uzależniony od działań i relacji wirtualnego świata. Współczesny człowiek otoczony nowoczesnymi technologiami, w tym zaanektowanymi przez media, zmienia sposób funkcjonowania w społeczeństwie XXI wieku. Technologie kształtują nowe wzorce społecznych zachowań, głównie przez szybkie zmiany ludzkich relacji informacyjnych. Ogólnodostępność cyfrowa pozwoliła na sprawniejszą komunikację i systematyczne wzbogacanie zasobów informacyjnych. Korzystamy z nich intuicyjnie, nie zawsze rozumiejąc perswazyjne mechanizmy barwy ich wpływu na nasze życie. Technologie mediowe są tym elementem technologii pokolenia cyfrowego, które zdominowały i zmodyfikowały życie współczesnego człowieka. Nowy ekosystem medialny coraz częściej staje się wirtualnym otoczeniem generującym skuteczne bodźce, na które często bezkrytycznie, reagują ludzie. Sposoby konsumpcji mediów, możliwości weryfikacji ich przekazów stały się kopalnią wiedzy o użytkownikach, kreując trendy i style życia pokoleń użytkowników. Umiejętność pozyskiwania i analizowania informacji z różnych źródeł danych o dużej objętości (Big Data) obejmujących problematykę światowych i polskich trendów w zakresie B+R+I, przyczyniły się do przemiany w mediach tradycyjnych, tworząc nowe źródła informacji, skutecznie kształtując typy użytkowników o nowych potrzebach, motywacjach i zachowaniach. Widoczna, niemal bezkrytyczna akceptacja nowych, cyfrowych mediów diametralnie zmieniła wszystkie tradycyjne formy dystrybucji informacji. Stworzyło to konieczność podejmowania nowatorskich, kompleksowych badań z wykorzystaniem nowoczesnej aparatury badawczej stosowanej – co niezwykle istotne – z interdyscyplinarną analityką. Zrozumienie i wyjaśnienie złożonych problemów i zjawisk, towarzyszących nowym mediom, wymaga nowatorskiej metodologii, adekwatnych narzędzi i szerokiej, interdyscyplinarnej interpretacji wyników prowadzonych badań nad mediami. Dostrzegając zapotrzebowanie na efekty badań, nad wspomnianym mariażem wirtualnego świata z nowymi technologiami informacyjnymi, w środowisku społeczno-gospodarczym, Katedra Technologii Informacyjnych Mediów prezentuje kolejny zbiór dokonań młodych naukowców. To oni – przedstawiciele i użytkownicy cyfrowego świata, bacznie obserwując otaczającą rzeczywistość, wyłuskują z niej to co szczególnie istotne, innowacyjne i nowatorskie. Wykorzystują do tego celu najnowsze technologie i narzędzia, szczególnie analizując duże ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane światowe zasoby informacyjne, a także własne autorskie badania. Efekty pracy młodych badaczy prezentuje czwarty tom Antologii Tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Jest on prezentacją zainteresowań absolwentów kierunku Logistyka Mediów, punktem zwrotnym w relacjach biznesowych oraz informacją dla pracodawców dotyczącą wiedzy, umiejętności i możliwości badawczych osób zasilających rynek pracy związany z komunikacją i nowymi mediami. Zapewne będzie on, na podobieństwo poprzednich tomów, uzupełnieniem, inspiracją, punktem wyjścia dla dalszych badań naukowych podejmowanych przez młodych adeptów nauki. Uzupełnienie publikacji stanowią materiały z cyklicznych konferencji organizowanych przez członków Katedry, realizowane projekty w sektorze B+R+I oraz nowo otwarte studia Zarządzanie Big Data. We współczesnym, usieciowionym świecie, bogatym w zetabajtowe zasoby informacyjne, prezentowane badania spotykają się z niesłabnącym zainteresowaniem świata biznesu. Oczekuje on rzetelnej diagnozy zasygnalizowanych w tomie problemów wpływających na społeczną wymianę informacji. (Opis pochodzi od wydawcy). Antologia Tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4 jest dostępny w sprzedaży w kategorii naukowe i akademickie w cenie 69 zł i 00 gr (sześćdziesiąt dziewięć złoych i zero groszy), Marka tego produktu to Aspra. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 1104386. Następna oferta to Samotność i wspólnota. Tą ofertę wyświetlono trzy razy.
Numer dostawcy31945
ID0cfd4a47-edb3-4634-8ab2-3e6e067e733f
Ostatnia zmiana1675129440734
WalutaPLN
Isbn978-83-820-9170-0
KategoriaNaukowe i akademickie
Numer produktu1104386
Wyświetleń3
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
tagbadania interdyscyplinarne
tagtechnologie informacyjne
tagnowe media
filesCount1 (pdf)
taginterdyscyplinarność
authorspraca zbiorowa
formatspdf
filesSizepdf 13,57
tagzastosowania informatyki
isPromono
tagbezpieczeństwo informatyczne
taglogistyczny system informatyczny
languagepolski
tagmedia elektroniczne
tagmobi
protectionTypeLEGIMI
tagbadania naukowe
tagsocjologia
tagnowe technologie
tagmedia społecznościowe
sectionebook
tagkindle mobi
tagspołeczeństwo informacyjne
tagteleinformatyka
tagksiążka naukowa
tagepub
ProgramNamePublio
originalPrice69.00
ProducentAspra
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

OriginalPrice sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie OriginalPrice na sprzedaż w ketegorii Naukowe i akademickie. możesz zakupić tą ofertę w cenie 69.00 złotych [$15 dolarów] [€14 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!