Sklep

Alle > Książki > Polityka > Media, dziennikarstwo >

(Re)definicja pojęcia tabu medialnegoSklep cena

Stan Nowy
Dostępność W magazynie
Cena 46.99 zł
Następne Kłamstwa arabskich szejków
Opis :

Autor książki zasadnie kwestionuje powszechne przekonanie, że „media są przestrzenią bez tabu”. Oczywiście stopień „tabuizacji” zależy od ich rodzaju, gatunku czy kanału, ale ograniczenia wynikające z przyczyn kulturowych, politycznych, ekonomicznych czy prawnych są w środkach przekazu w więks..


Torba na książki bawełniana Definicja książki granatowa
Torba na książki baw
Religia jako praktyka. Ludwiga Wittgensteina koncepcja religii w kontekście filozofii Lwa Tołstoja i Sørena Kierkegaarda
Religia jako praktyk
Definicja strachu
Definicja strachu
Monitor HP M24fe 23.8
Monitor HP M24fe 23.
zero - Bluzka damska, biały
zero - Bluzka damska
Krótkowzroczność - epidemia XXI wieku
Krótkowzroczność - e

Autor książki zasadnie kwestionuje powszechne przekonanie,  że „media są przestrzenią bez tabu”. Oczywiście stopień „tabuizacji” zależy od ich rodzaju,  gatunku czy kanału,  ale ograniczenia wynikające z przyczyn kulturowych,  politycznych,  ekonomicznych czy prawnych są w środkach przekaz

(Re)definicja pojęcia tabu medialnego

Opis: Autor książki zasadnie kwestionuje powszechne przekonanie, że „media są przestrzenią bez tabu”. Oczywiście stopień „tabuizacji” zależy od ich rodzaju, gatunku czy kanału, ale ograniczenia wynikające z przyczyn kulturowych, politycznych, ekonomicznych czy prawnych są w środkach przekazu w większym lub mniejszym zakresie obecne. Dotyczy to również (a może zwłaszcza) prasy informacyjno-publicystycznej, która stała się (z niewielkimi odstępstwami) przedmiotem nowatorskich badań Autora. Podkreślam tu nowatorstwo przedsięwzięcia, ponieważ „tabu” w mediach było dotąd nie tylko nie analizowane, ale nawet nie dostrzegane ze względu na absolutną rzekomo wolność wypowiedzi, jeśli nie naruszają one norm prawa karnego lub kodeksu cywilnego. A tymczasem w publikacjach o polityce, gospodarce i kulturze nie brak tematów z różnych (nie tylko jurydycznych, ale też obyczajowych) powodów wyłączonych i pomijanych – w tym tematów tabu. prof. dr hab. Jerzy Jastrzębski Autor publikacji podjął się ambitnego zadania opracowania interdyscyplinarnych źródłowych podstaw oraz teoretyczno-naukowych ram do badania obecności i funkcjonalności tabu medialnego. Dopiero w takim kontekście badawczym można odpowiedzialnie dokonywać zarówno prób identyfikowania tabu w mediach, ich kategoryzacji i empirycznego pokazywania ich egzemplifikacji. (Re)definicja pojęcia tabu medialnego jest dostępny w sprzedaży w kategorii książki > polityka > media, dziennikarstwo w cenie 46 zł i 99 gr (czterdzieści sześć złoych i dziewięćdziesiąt dziewięć groszy), Marka tego produktu jest nieznana.. Produkt jest nowy, a oferta jest dostępna na sprzedaż po kliknięciu w kup teraz lub w przycisk więcej informacji. Numer oferty : 535574. Następna oferta to Kłamstwa arabskich szejków. Tą ofertę wyświetlono dziewiętnaście razy.
Numer dostawcy41988
IDe22246fe-af7d-437a-bae1-3f85230fd711
Ostatnia zmiana1675122761762
WalutaPLN
Dostępnośćin stock
Stannew
KategoriaKsiążki > Polityka > Media, dziennikarstwo
Numer produktu535574
Wyświetleń19
Oferta sklepuZobacz ofertę sklepu
brandPetrus
shipping_price11.90
gtin9788377206652
shipping_countryPL
transit_time_label1-3 dni
autorSławomir Sroczyński SDS
shipping_serviceExpress
shipping_labelGLS
google_product_category784
handling_time_label1-3 dni
Podobne Zobacz więcej KUP TERAZ

Handling_time_label sklep online, ceny, opinie, allegro

W naszym sklepie przeglądasz obenie Handling_time_label na sprzedaż w ketegorii Książki > Polityka > Media, dziennikarstwo. możesz zakupić tą ofertę w cenie 46.99 złotych [$10 dolarów] [€10 euro]. Sprawdź aktualną cenę oraz dostępność klikając w przycisk więcej informacji. Dla większości ofert koszt wysyłki jest darmowy a czas oczekiwania od 1 do 3 dni roboczych.

Allee.pl - Twoja platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert od najpopularniejszych marek!

Allee.pl, to nie tylko platforma handlowa z szerokim wyborem produktów i ofert, ale również miejsce, gdzie znajdziesz produkty od najpopularniejszych marek dostępnych w Polsce. Zróżnicowany asortyment obejmuje produkty od renomowanych producentów, których zaufanie zdobyły na przestrzeni lat. Oto niektóre z marek, które znajdziesz na Allee.pl:

Korzystając z Allee.pl, masz pewność, że produkty pochodzą od renomowanych marek, gwarantując wysoką jakość i zadowolenie z zakupów. Wybierz Allee.pl i ciesz się wygodą zakupów online, mając dostęp do szerokiej gamy marek i produktów na wyciągnięcie ręki!

Allee.pl z dumą prezentuje bogactwo marek z różnych kategorii, aby zaspokoić pragnienia nawet najbardziej wymagających klientów. Platforma umożliwia łatwe porównywanie i wyszukiwanie produktów z szerokiej gamy marek, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Wybierz Allee.pl i odkryj wszystko, czego potrzebujesz, od marek, którym ufasz!